NOVINKY

PŘIJMEME OBCHODNÍHO ZÁSTUPCE

Do našeho týmu hledáme aktivního obchodního zástupce, který má obchodního ducha, tah na branku a dokáže zákazníka nejen oslovit, ale také přečíst jeho potřeby a navrhnout správné řešení.

Koho hledáme:

  • Umíš jednat s B2B zákazníky – nejde o rychlý prodej, ale o dlouhodobý vztah
  • Baví tě originální projekty a rád(a) hledáš řešení přímo na míru?
  • Máš obchodního ducha, energii a chuť překonávat výzvy
  • Umíš „přečíst zákazníka“ a přizpůsobit mu obchodní přístup
  • Máš řidičák skupiny B a chuť být často v terénu
  • Umíš si plánovat práci, být vidět a když nevíš, zeptáš se
  • Hodí se zkušenosti z obchodu, výroby, světelné reklamy nebo stavebnictví – ale rádi tě i zaučíme
  • Nebojíš se přijít s nápady, jak dělat věci lépe
  • Nemusíš být znalý oboru – stačí chuť učit se, zdokonalovat a zlepšovat své výsledky každý měsíc

Co budeš dělat:

  • Navštěvovat firmy v rámci České republiky -> Čechy
  • Péče o stávající klienty a budování dlouhodobých vztahů
  • Aktivní vyhledávání a oslovování nových zákazníků
  • Zjišťovat potřeby zákazníků, navrhovat řešení, tvořit nabídky
  • Provádět prezentaci a školení, jak efektivně používat naše produkty (ve spolupráci s produktovým specialistou)
  • Pracovat s CRM - předávat informace o zákaznících a dění na trhu
  • Komunikovat napříč celou firmou a úzce spolupracovat s marketingem – jsme tým, ne sólo hráči
  • Mít podíl na rozvoji nových produktů i klientských segmentů
  • Budeš přímo v projektech zákazníků, které následně uvidíš všude kolem sebe (nákupní centra, obchody, prodejny, reklamní panely a billboardy atd.)

Co nabízíme:

  • Fixní mzdu 35 000 Kč + provize z prodeje (férově nastavený systém)
  • Firemní auto, telefon, notebook, systém na vyhledávání zákazníků
  • Zázemí firmy, která roste a zároveň drží lidské hodnoty
  • Vzdělávání v oblasti světelné reklamy, techniky i obchodu
  • Možnost nákupu našich produktů za zvýhodněné ceny
  • Prostor pro vlastní iniciativu a samostatnost

Pokud Vás baví obchod a chcete být součástí firmy, která dodává komplexní řešení pro reklamu, budeme rádi, když se nám ozvete.

Kde budeš působit:

  • Lokalita Čechy, přesné vymezení regionu působnosti bude dle místa bydliště. Záleží nám na tom, s kým spolupracujeme – ne odkud jsi.

Hledáme nejen schopného obchodníka, ale hlavně parťáka, se kterým si lidsky sedneme!

Vzdělání:

  • Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Cizí jazyky

  • Angličtina (Základní)

 

Typ pracovního poměru:

  • Práce na plný úvazek

 

Benefity

Mobilní telefon

Vzdělávací kurzy, školení

Auto i pro soukromé účely

Individuální rozvržení pracovní doby

Provize z prodeje

Firemní akce

Možnost občasné práce z domova

Flexibilní začátek/konec pracovní doby

Notebook

Vlastní organizace náplně práce

Dog-friendly office

Sleva na firemní výrobky/služby

PŘIJMEME BACK OFFICE PRACOVNÍK – administrativa, objednávky, fakturace

Máte rádi, když vše klape, termíny sedí a papíry jsou v pořádku? Přidejte se k nám! Do našeho týmu hledáme spolehlivou posilu do BACK OFFICE.

Koho hledáme:

  • Jsi pečlivý/á, spolehlivý/á a umíš si udržet pořádek v datech, mailech i tabulkách
  • Máš zkušenosti s e-shopem, návazností dokladů (příjemka, výdejka, faktura) nebo prací v kanceláři
  • Nelekneš se výrazů - LED pásky, napájecí zdroje, hliníkové profily… – nebo se rád/a naučíš
  • Zvládáš běžné ovládání PC na každodenní bázi
  • Jsi komunikativní a základní znalost AJ bude výhodou
  • Jsi pečlivý/á, spolehlivý/á a nepotřebuješ abychom nad tebou stáli každý den
  • Baví tě, když věci fungují a víš, že bez přehledu to nejde
  • Nebojíš se říct vlastní názor

Co budeš dělat:

  • Zpracovávat objednávky od zákazníků (e-mailem, přes e-shop, po telefonu i osobně)
  • Komunikovat s expedicí i zákazníky – připravovat podklady, hlídat termíny, faktury, dodací listy
  • Pracovat v informačním systému ABRA, od 1/2026 přechod na K2
  • Zpracovávat příjemky, výdejky a faktury
  • Občas vypomoci ve skladu při výdeji zboží, dle vytíženosti
  • Zajišťovat chod kanceláře – nákup kancelářských potřeb
  • Komunikovat s dodavateli (CZ i zahraničí) ohledně objednávek, zadávat požadavky na logistiku
  • Jiná administrativní činnost

Co nabízíme:

  • Hlavní pracovní poměr
  • Možnost růstu - firma neustále roste a ty můžeš růst s ní
  • Přátelský tým, který si pomáhá a nehází klacky pod nohy
  • Férové podmínky, pohodovou firemní kulturu (žádná korporátní drezura) a práci, která je důležitá
  • Podmínky naší spolupráce jsou na individuální domluvě dle profilu uchazeče a vzájemné dohodě
  • 1x týdne ovoce a občerstvení na pracovišti

Kde budeš působit:

  • Kancelář v Praha - Hostivař
Požadované vzdělání
  • Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Cizí jazyk:

  • Angličtina (Základní)
Typ pracovního poměru
  • Práce na plný úvazek

Délka pracovního poměru

  • Na dobu určitou 1 rok s následnou změnou na dobu neurčitou

Ohodnocení:

  • 30 000 - 40 000 Kč

Benefity

Mobilní telefon

Vzdělávací kurzy, školení

Firemní akce

Dog-friendly office

Sleva na firemní výrobky/služby

Upozornění pro zákazníky

Vítejte ve velkoobchodním objednávkovém systému společnosti SIGNTECH, s.r.o.

 

Tento e-shop je určen výhradně pro právnické osoby a podnikatele (dle živnostenského zákona).
Nákup koncovým zákazníkům (nepodnikajícím) není možný.

 

Pokračováním na web potvrzujete, že jste se s tímto informací seznámili.

Děkujeme za pochopení.
Tým SIGNTECH, s.r.o.

Rozumím